Comments for video tGjNRq1jpCQ

Order by time relevance

 BİLGİ CEO'SU 3 weeks ago
 bu hafta umutlar yıkıldı 😂😂 nerde 16. bölüm

 Ismail Gulmus
 BİLGİ CEO'SU yyh😍🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗☻👵🖒👎👍👌💣💜💌💨🗨🗨🗨💬💬👕👕👖💟💞💞💟💟💦💟💟💟💟💟❣

 Jaykhan Jay
 nerde bu bolum.a

 Tesadüfsüz 3 weeks ago
 Gerçek bir youtuber olduğumu düşünüyorsanız ve videolarım efsane diyorsanız beğenin

Sarp ile Mert ortaklar
Anılarla dolmuş yataklar
Battıkça batan bataklar
Yoruldu artık bacaklar

Kuşlar bile mafya olmuş
Celal öfke ile dolmuş
Patron Sarp olmuş
Müdür işten kovulmuş

Müdür ile celal düşman
Sarp ile Mert pişman
Celal baba şişman
Füsun teyze fesman

Celalden alır Sarp raporu
Bu nasıl bir Darp raporu

Sarp aslında umuttur
Kardeşini bulması bir umuttur
Müdür kardeşini unuttur
Önce celali tuttur

Alyanak öldürdü mestanı
Unutmayız bu destanı
Komiser olmuş Mert
Sarp daha cöMert


İçerde sarpın yolu
Heryere uzanır celalin kolu
Celalin adamı dolu
Belli olmaz sağı solu

Patron umut bey
Umut biraz şey
Kim umut lan
Umutu unut lan

Mafyamiz celal olsun
Sarp sana helal olsun
Doğum günün kutlu olsun
Bugün herkes mutlu olsun

Umut bey patron
Bu fragman son
Yeni bölüm pazartesi
Yemişim domatesi

YouTube da yaptım yorum
Evet şimdi beğeniyorum
Ben şimdi gidiyorum
Devamı kanalimda diyorum


Kanalima abone olabilir misiniz

 Bedirhan Atabek
 esadüfsüz kanalına yeni baktım
farklı bir kanalsin devam et videolara
turkiyede hoşuma giden tek kanalsin

 Tesadüfsüz
 Like atan herkese teşekkürler ederim

 feyyaz canayaz
 yıkıldım okurken helal reis harika yazmışın :D

 Tesadüfsüz
 Eyvallah güzel yorumlar için

 Minik 3 weeks ago
 Coşkunu bana verin tokat delisi yapacam onu

 123456789booom
 Paperman miraculous Ladybug and Chat noir ayn mk kdkfkx

 Paperman miraculous Ladybug and Chat noir
 Lan Minik seni akşam mezarlıkta görsem kalpten giderim aq

 Kuzey Tekinoğlu
 minik seni döverim duydunmu lan beni

 Oguzhannnb 3 weeks ago
 Neyin özel bölümüydü bu izlediğim.??? Niye özel bölüm yani amaç?

 Croyale Hamid
 Sen de her yerde abone toplama sonun olur!

 Croyale Hamid
 O M G nasıl bize ne lan senin yorumları okumak ve kanalına bakma zorunluluğumuz mu var lan!

 Yaşar SAĞLAM
 Eyvallah kardo sende öyle

 Croyale Hamid
 Yaşar SAĞLAM Haklısın dostum.

 SARP YILMAZ 3 weeks ago
 YENİ YILDAN TEK BEKLENTİM DIŞARI ÇIKMAK

 Sarp Yılmaz
 SARP YILMAZ sen kim lan benim resmimle kiz tavliyorsun. celal babaaa inanma bu serefsizee gercek sarp burdaa

 lival söyler
 sarp abi seni gerçekte görmek isterdim

 Sarp Yılmaz
 SARP YILMAZ komik mi kardeşim benden ne kadar fazla var aq

 Mestan Kurban 3 weeks ago
 Yeni yılınız kutlu olsun ulannn. Burdan çoşkuna selamlar..

 Fatih Yılmaz
 Baba demeyi unuttun yalaka mestann

 Sarp Yılmaz
 Huzur içinde yat oç

 Coşkun Çoşkun
 as mekanın cennetolsun gardaş

 COŞKUN
 ALEYKÜM SELAM

 Minik 3 weeks ago
 BOBAM İZİN VER SOKAYUM BU COŞKUNA

 mestan gönül
 celal babam canim kurban babam

 Celal Baba
 O Yusuf müdür nerde mert komiser :D

 Mert Karadağ 3 weeks ago
 Bu yorumu beğenen ve Abone olan her kardeşim Yarin güzel Haber alır InşAllah <3

 Ahmet Ozkaynak
 Mert Karadağ

 XARON
 iheb messaoudi bir

 Ali Kuruoglu
 Mert Karadağ bu kadar çok şey var

 iheb messaoudi
 sarp YILMAZ zooo gercekten mumkin degil lool mayak :p

 Yüzüklerin Efendisi Coşkun 3 weeks ago
 sene 2017, millet iphone7 lerle dolasiyo ben halen telefon kulubelerindeyim aq

 Yüzüklerin Efendisi Coşkun
 +Hasan Alyanak Aleykum selam. benimde durumum yok. sakin para isteme

 MGMusic Officall
 Esslingen Kitas

 Fatih Yılmaz
 Yüzüklerin Efendisi Coşkun sa

 içerde sarp 3 weeks ago
 beni sevenler bi begensin

 lival söyler
 aynn içerdeyiz abi

 Serhat Ilhan
 sarp icerdeyiz meraketme aboneyim bonne continuation j attent la suite cok saolun hepinize

 içerde sarp
 Biraz mola verdik kardes

 Kubilay 3 weeks ago
 senarist galiba silsin mi silmesin mi arasın da kalıp 1 hafta düşünmüş

 Lego men
 Kubilay yeni yılla ilgili 1 hafta pahalı reklam anlaşmaları ayarlamaya çalışmışlar

 Zafar Verdiyev
 Erdem- HD patlamayla ilgili degil malasef. yeni yilla ilgili

 Erdem- HD
 Kubilay HAYIR.BOMBA VE TERORİST SALDIRILARINDAN DOLAYI.PARAMPARÇADA ÖZEL BÖLÜM YAPMIŞ MESELA

 Alyanak Vay Vay Vay 3 weeks ago
 celal baba uyanda balığa gidelim

 Hasan Alyanak
 Yenge celali seni önünde bitircem

 FÜSUN YILMAZ
 dalyarak sen ne kadar ötlek korkak bi yavşaksın

 Coşkun 3 weeks ago
 Bana celali ver, sana aileni söyleyeyim diyorum (tak tak taka tak)

 Coşkun
 Kerpeten Ali ömeri nasil sattiniz lan kerpeten ali! (Tak tak taka tak)

 Kerpeten Ali
 Ne diyon lan? (cit cit , cit cit )

 Barış Kırılma Noktası 3 weeks ago
 sıkıldım artık bende mafya olcam

 Mixa PvP
 ulan haykırdım barış :D

 Kırşehırın Gülü
 Barış Kırılma Noktası Sen Tabak Ve Bardak Kırmaya devam et fazlası boyunu aşar :))

 Jin Na 3 weeks ago
 Meleği göstereceğinize Eylem'i gösterin aq.

 emily fields
 melek çok mıymıntı ya klişe

 Nardo
 eylem sinir bozucu spastik kiz melegi oyunculugu kotu ama en azindan guzel sfdkj

 Jin Na
 +Furkan Bozdag Sana ne lan tırrek?

 Sarp Yilmaz 3 weeks ago
 Kardesim Ver Bana Coskun Ben Sana Celali Veririm...!

 YAŞAR
 Sarp Yilmaz sg oç

 Sarp Yilmaz
 Coşkun TakTakTakaTak Kardesim kim

 Coşkun TakTakTakaTak
 Sarp Yilmaz ula sarp buluşma yerine gel bitirelim celali

 Mehmet ile Çizimler 3 weeks ago
 adresi verin gidip söyleyecem şunlara kardeş olduklarını diyim de işi uzatmasınlar diyim de bitsin kavuşsun yavrucağhlar

 Kemalcan Koçyiğit
 Arcade Riven Var bi problem o arkadaşta ama hayırlısı

 Arcade Riven
 +Kemalcan Koçyiğit ironi yapiyor aq

 Kemalcan Koçyiğit
 Mehmet ile Çizimler Aptal o zaman ne anlican?

 Musa Escobar 3 weeks ago
 Yusuf müdürün odasındaki çekmeceden donlarını çaldım pişman değilim.

 Azgear Gear
 Musa Escobar yalnız onlar yenmiyor.biliyon demi ?

 Kebabcı Celal 3 weeks ago
 Hz. Adem den gelenlere selam olsun ✋

 Micro Sabo
 Kebabcı Celal neyin peşindesin dengesiz

 Dest ruktion
 Kebabcı Celal oc

 Umut Kilinc 3 weeks ago
 Bu diziye biraz Çatışma sahnesi lazım o kadar mafya var polis var sadece 1.Bölüm'de çatışma sahnesi oldu
Ve dizide hiç Racon sahneleri olmuyor nerde Uluç Bayraktar?
Fragmandada hiç heyecan yok.


Ekstradan böyle seyircinin damarından. giricek müzikler lazım ( Ahmet Kaya , Müslüm Gürses,Ferdi Tayfur) gibi 10 Numara olur o zaman DİKKATE ALIRSANIZ SEVİNİRİZ.. #İçerde

 Oruspu cocugu Emin Karakaş
 Umut Kilinc

 Bella Berger
 Umut Kilinc

 Fatma Baran
 Umut Kilinc film başladığında info tuşuna basıp filmin türünü öğrenebilirsin yada internettende bakabilirsin

 Umut Kilinc
 Fatma Baran Ne draması Dizinin Kökü Mafya ile Polis arasında geçiyor.

 Sarp Yilmaz 3 weeks ago
 İşde geldik her kese mutlu yıllar 🎉

 Anatolia Aleksandro
 Sarp Yilmaz sene sankt peterburqdan selam

 Sarp Yilmaz
 donnie darko anladim da kardeş tamam ama cevap ver bana sana ne oluyor?

 donnie darko
 önceleri fake hesaplara kızıyordum sonra farkettim ki esas sorun sizde
değil. Size like atıp yükselten dangalaklarda. Devam et koçum.

 Ender Derbou
 Sarp Yilmaz abi melek hanimi yatir artik yataga sok ona

 Minik 3 weeks ago
 Bu coşkunu tutunca kazığa oturtucam

 GG-Tugra
 Minik bence tokatına otuttur

 Minik
 Elijah Mikaelson coşkun baban galiba orospuçocuğu senide oturturuz sıkıntı yok

 Elijah Mikaelson
 dikkat et bastonu götüne sokmasın :D

 Sarp Yılmaz 3 weeks ago
 Bu yoruma +100 beğeni gelirse.. Mert'in elindeki görüntüleri alacağım

 Sarp Yılmaz
 100 beğeni gelmedi ama olsun sizin için yine alıyorum..2. fragmandaaa

 Nabila Neulle
 nerede bolum 16?? Bekliyorum...

 Sarp YILMAZ
 ama sikerek

 Ahmet Berkin Bengin 3 weeks ago
 LAN YENİ BÖLÜM NERDE PİÇLER

 Arda Pku 3 weeks ago
 Telafi bölüm verin pazartesi izleyemedik

 The Deers
 Bende izlemek istiyorum :D

 Arda Pku
 ne var aq ben izlemek istiyom

 The Deers
 yoohhamına D:ASd

 leyla Tepe 3 weeks ago
 Tık tık tıkı

 Merih Şafak
 Coşkun cok kolusuyun celal babam kafana sikacak tak tak taka tak

 Coşkun
 #TAKTAKTAKATAK

 İbrahim Taş
 leyla bostanlı taka taka taktak dırşiıin diırşınn😏

 Okan Çetinkaya
 leyla bostanlı hahahahahha :D

 Chrisi77 3 weeks ago
 Und warum ist das bei uns in den Trends...?

 Akira Adams
 Genc Hakan gibt es nicht weil es nur französischen untertitel gibt haha

 Akira Adams
 Kaan Serce Schön, dass es Da nur französischen Untertitel gibt hahahaha

 Kaan Serce
 Akira Adams die schauen des mit deutschen untertitel an was verstehst du daran nicht

 Genc Hakan
 Akira Adams aber es gibt auch ernsthaft einige Deutsche die das mit enlischem Sub anschauen:) Was mich aber mehr interessiert ist wie sich Türkisch bei den Deutschen anhört

 mira Stelta 3 weeks ago
 sarpla mert bir olacak ve celali bitirecekler sonrada kardes olduklarini ogrenip daha cok kenetlenecekler

 Yüzüklerin Efendisi Coşkun
 +Nisa K mendil veremmi

 Tarık İslam
 mert sarp ı vurucak .. mark my words boyz

 Nisa K
 Yüzüklerin Efendisi Coşkun hahah

 Yüzüklerin Efendisi Coşkun
 bence sarp merti vuracak sonunda bir hic ugruna tony montana nin mani yi vurdugu gibi. dayak arsizi mert ölsün

 Ebru Şakar 3 weeks ago
 Sonunda yeni fragman

 Kemalcan Koçyiğit
 Emre Korkmaz Ay aq burda rahat bırakın lan gevşek ler 😂 hey ALLAH ım

 Kafası kendinden bile Güzel adam
 Ebru Şakar cnm

 ömer faruk ülker
 Ebru Şakar eklesene

 Kafası kendinden bile Güzel adam
 Ebru Şakar cnm

 hayrettin özbey 3 weeks ago
 eee biz yeni bölüm beklerken fragman ne ayak kardeşim 1 hafta zor bekledik zaten

 Kemalcan Koçyiğit
 hayrettin özbey Nerde aynen atın artık a.q sabırsız lık dan gelip dagitacam bi çekim sahnenizi onu istiyorsunuz ADMIIIINNNN!!

 Celal Baba 3 weeks ago
 Mert beni vermez

 minecraft filimi
 Celal Baba tabiki

 Kebabcı Celal
 Celal Baba sende kimsin fake kebabcı

 Özge Nur 3 weeks ago
 Sarp'ı avukatla görmüyor. Müdürü hastaneye Sarp'ın getirdiğini görüyor. Bu mudur?

 Ibo Ka
 Özge Nur hayır videoda leylayi görüyor ama bilerek öyle heyecanli yapmışlardır büyük ihtimalle cünkü fragmanda cok yapıyorlar öyle sonra bölümde önemsiz bisey oluyor

 Özge Nur
 +Ufuk Kilic Abi içerdeden bahsediyoruz. Adamların bizi nasıl ters köşe manyağı yaptığını bilirsin. Ama ben yanlış düşünüyorda olabilirim tabi. Bakıp göreceğiz.

 Ufuk Kilic
 Özge Nur. yoo iyi izlersen sarp ile leylanin görüntülerini görüyor mert

 Özge Nur
 +Mustafa Kulaç Bak orasını unutmuştum ama ne bileyim Celal Baba'nın olay patlak verse Mert bu kadar sakin karşılamazdı sanki. Neyse bakiceez artık.

 ENTERESAN BİR KİŞİLİK 3 weeks ago
 Heycan verici demek isterdim. Fakat hep ayni sey fazlasi ile carpitiyorsunuz fragmanlari....

 ENTERESAN BİR KİŞİLİK
 .

 BORDO BERELİ 3 weeks ago
 16. full nerde aq iki saattir ariyom

 Mustafa Burak Yücel
 dün yeni bölüm yayınlamadılar. özel bölüm yayınladılar. arama boşuna.

 Buğra Altuntaş
 Orhan İbrahimov Yılbaşi

 Orhan İbrahimov (İON)
 niye

 Paul Pogba
 bugun yeni bolum yoktu ki

 Alpaslan Demirbaş 3 weeks ago
 abi benim anlam veremediğim coşkun celalin adamo olduğunu biliyo. polis olduğunu da biliyo. coskun merte g3rcekleri anlatsa mert zaten celali bitirir. bu senarist neresiyle yaziyo

 Ahmet Topuz
 Coşkun Mertin polis olduğunu bilmiyor. Siz diziyi nerenizle izliyorsunuz

 mehmet atilla ilgün
 Kardeş bak medcezir hastasıymışsın medceziri izlemeye devam et burası sana göre değil yazdıklarını bi oku kim haksız görürsün iyi bi oku sen bişey anlıyomusun yazdıklarında nbi bak.Adam sana diyor ki videosu var söyledi harabede konuşurken

 medcezir hastası
 mehmet atilla ilgün kardeş düzgün konuş ben diyorumki celal merte coşkun seni biliyor dedi coşkunun mertin polis olduğundan haberi bile yok mertede telefonda bişey demeyince coşkun mert kıllandı benim polis olmamla ilgilenmedi dedi ve eski mekanda melekle buluştuğunda coşkun onları dinledi eyvallah ama polislikle alakalı bişey demediki mert meleğe coşkun duysun

 mehmet atilla ilgün
 Boş konuşma sen adam bilmiyor yorum yapıyor en kötüsü bu sende gereksiz konuşma adam dogrusunu yazmış videoyuda izle demiş arkadaşımız gereksiz belli izlememiş üstüne bilmişlik taslamış napıcam takdir mi edicem ?

 Alihan 42 3 weeks ago
 16 bölüm nerde hadi yayinlayin

 Sneddy - Gaming
 Alihan 42 reklamlarin fiyati dusuk oluyor her yil sonu , ondan

 Alihan 42
 Emir Gündogdu offf yaaaaaaaaaaaaaaa niye yok ?

 Emir Gündogdu
 Alihan 42 bu hafta yok aq

 10 MADDE 3 weeks ago
 10 MADDE'DE İÇERDE DİZİSİ VİDEOSU KANALIMDA LÜTFEN BEĞENİN HERKES İZLESİN <3

 10 MADDE
 Teşekkürler <3 <3

 Muhteşem Oyuncu
 helalin var

 Nesrin Baldudak
 +101+1

 Burak Özaltınok
 rica ederim nedemek

 karadeniz Ts 3 weeks ago
 saat gece 1 oldu niye 16. Bölüm yayınlanmadı hala

 jeannerocksify
 ne demek.

 karadeniz Ts
 jeannerocksify. hadi ya kötü oldu o bizde merakla bekliyoruz neyse eywallah kardesim saolasin bilgin icin

 karadeniz Ts
 jeannerocksify neden yok biliyomusun

 jeannerocksify
 büyük ihtimal yeni yıl olduğu için ama kesin bilmiyorum. gelecek hafta 16. bölüm

 jeannerocksify
 bugün bölüm yok.

 Soo Craft 3 weeks ago
 ICERDEMA

 COC Montajcılar
 Soo Craft Roosterwars :)

 Ferit Doğanay 3 weeks ago
 Lan 16. Bölüm nazaman geliyor

 Paul Pogba
 yilbasi zamani calismiyolar

 Martin Hontov
 yok mu 16 bolum lan

 BORDO BERELİ
 +Paul Pogba neden lan pazartesi çıkıyordu hani

 Sarp Yılmaz 3 weeks ago
 BIRAKMAM SENİ MELEK !?!?!
#İÇERDE

 yönetmen uluç
 odama gel eylem uzununu çekelim senle

 Eylem
 Evet o an süperdi ama bidaha öpmedi hatta öpsün diye şimdi öpebilirsin dedim ama işte kısaydı özledim o günleri
yönetmen bozuntusuna söyleyin tekrarlasın o sahneyi

 Optik Tayfun 3 weeks ago
 YÖNETMEN BEN NİYE YOKUM FRAGMANDA ????

 kebapcı celal
 seni affediyorum evlatt

 Baran Aras
 Celal baba kafanda laptop kırıyor hep bi ölmedin aq :D

 yönetmen uluç
 unutmuşuz seni bidahaki fragmana söz

 Hess Judichhman
 Optik Tayfun. Sarp yüzünden hep dayak yiyorsun la :)

 Video Kanalı 3 weeks ago
 Allahtan reklam izliyelim dedik arada fragman felan çıkıyor.Tamam vurmayın aq :D

 Video Kanalı
 Tamam gardaşım :D

 Melih Sherhatov
 Hemen burayı terket aq :DDD

 davut icerde 3 weeks ago
 Herşeyi anlattim celal babaya melek ya benim olacan yada toprağin

 Cagatay Akman
 CELAL BABA ALLAHIN emri peygamberk kavriyle kiziniz meleyi kendime istiyorum. Veriyomusun baba? Nasil olsa bi gun kimese vericeksin. Tursusunumu kurmayi dusunuyorsun? :)

 davut icerde
 CELAL BABA affet babam

 Merih Şafak
 davut icerde ya biraz daha bekleseydin biraz aksiyonlu olsun

 CELAL BABA
 davut icerde NEDİYOSUN DAVUT

 davut icerde
 Sarp Yilmaz celal babaya dersin derdini artik

 Layla AlR 3 weeks ago
 Ben Türkçe öğrenmek için umut, ama pişmanlıkla çevirmen aracılığıyla konuşmak 🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️💔

 ‫شرف مناف - Sharaf Manaf‬‎
 zamanla öğrenirsin..

 Layla AlR
 Hüseyin Açar اللهم صلّ وسلم عليه 🙏🏻💜

 Hüseyin Açar
 Eşhedü en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden abdühü ve resulühü bu türkçede genel kelime bunu söyle gerisi gelir

 Layla AlR
 Ufuk Şahin thank you for enjoying your time 💜

 Ufuk Şahin
 önemli değil insanlık vazifemiz sonuçta 😂😂

 Mahir Kara 3 weeks ago
 Ben mahir kara (karadayı) hepinizi döverim.

 yigit aydin
 Bora Eroğlu yarrağımı izle

 Bora Eroğlu
 Bütün bölümlerini izledim.

 Kuzey TekinOğlu
 HAYIRDIR ASLANIM

 yigit aydin
 Mahir Kara ülke elden gidiyor anca bunu izleyin

 OLMECA GOLD 3 weeks ago
 Yapıma teşekkür ediyorum finaller var yayınlamayın 16 yı dedim yayınlamamışlar

 Alyanak Vay Vay Vay
 daha 2.tur maçları var olm

 Kuzey Tekinoğlu 3 weeks ago
 Lan celal nerdesin söyle geleyim ciğerini alayım senin

 Kuzey Tekinoğlu
 salla man amına kodumun zıpzıpı

 salla man
 lan sari lan çakma fırtına ayagını denk al lan ibinee

 Kuzey Tekinoğlu
 Sarp Yılmaz senide parlatıcam lan cilalı duydunmu beni alimle kavga etmek neymiş gösterecem sana bekle lan celladın geliyo bekleee!!

 Sarp Yılmaz
 Kuzey Tekinoğlu hoşgeldin kuzey kardeş

 SARP 3 weeks ago
 minnniiik

 Avukat Melek
 SARP dalyarak düs yakamizdan

 SARP
 haa siktir lan dalyarak

 icerde alyanak
 SARP ben varım yetmezmi kocum

 Buz Golemi 3 weeks ago
 LAN YOLDA GİDERKEN MİNİĞİ, ŞEVKOYU VE CELAL BABAYI GÖRDÜM ÇILDIRIYORUM

 oyun bağımlısı
 a

 Orhan Osmanoglu
 hangi sevko reis ?

 Buz Golemi
 Minik Duman durmadılar napim be reis

 Minik Duman
 Buz Golemi nerde gördün bi fotoğraf çektirseydik

 SEMA KOMİSER 3 weeks ago
 Bir kerede Sema komiserinizin yorumunu beğenin yoksa hepinizi merkeze çagırır ifade alırım.

 AhmeT K
 Marta Official hahaha

 Marta Official
 escobara bi kere versen ölürmüsün amına kodugumun kızı

 KuzeybinKafes
 SEMA KOMİSER sema komiser seni yerim ben

 Fake hesaplar Siktirin gidin
 SEMA KOMİSER ben senin amini yalimde sen gor

 Someone720 3 weeks ago
 Celal 0:28 'de barışa mı konuşuyor lan

 Someone720
 Al Yanak benzediğini anlatmaya çalışıyoruz değil mi dalyanak

 Fake hesaplar Siktirin gidin
 Someone720 davut malkafa

 Füsun Teyze 3 weeks ago
 Bu yorumu beğenirseniz celalı ters yatırıp düz zükecem !!

 Ali Yavuz
 Füsun Teyze sakin ol ☺

 Sarp Yılmaz 3 weeks ago
 bu yorumu begenen ve bana abone olan herkeze mutlu yillar icerdemisin??

 Sarp Yılmaz
 aleykum selam kardew

 elvin 921
 azerbaycandan salamlar sarp abi

 250.000 bin 3 weeks ago
 Tam orospucocugusunuz picler ananizi sikim ne bukadar bekletiyosunuz hic bilgi vermiyosunuz ananizi arvadinizi sikim tum ay yapim ve emegi gecen herkesin bacini sikim

 ammk mk
 250.000 bin diziye bak diye kimse zorlamiyo seni siktir git burdan ozaman lavuk

 muhammed çetin
 Mestan Canım Kurban krdş sn öldn .s

 Mestan Canım Kurban
 sakin ol reis küfüre gerek yok

 Azeri Sunmoon 3 weeks ago
 nerde yeni bolum?
neden vermediz?

 Azeri Sunmoon
 mersi

 Hacker Tayfun
 Onlarda insan :)

 Hacker Tayfun
 Yilbasi tatilindelerdi muhtemelen

 GençFX
 Azeri Sunmoon çunku daha tv yayınlanmadı

 Tarihi Bilgiler 3 weeks ago
 lan noldu 16bolumu tam verinlaa

 Aysel ENGİN
 belliydi böyle olacağı ne fragman ne özet ne fotoğraf göndermediler

 Tarihi Bilgiler
 nasi yani?linkin ata bilirmisin +Furkan Yılmaz 

 Serhat Seffa
 neyin özel bölümü

 Furkan Yılmaz
 Tarihi Bilgiler dün 16. bölüm yayınlanmadı özel bölüm vardı

 Cengiz Han ESİM 3 weeks ago
 İçerde ve Bir çok dizi müziği kanalımda Abone olabirsiniz.

 Karışık Video
 telif hakkı var taklaya gelme evlatttt

 iyi olmiş
 Cengiz Han ESİM +1

 Ela Karadap
 Cengiz Han ESİM Ellerine sağlık +1

 yüksek sosyete
 Cengiz Han ESİM Abone oldum

 Fun
 Cengiz Han ESİM Muzikler harika

 Son Avcı 3 weeks ago
 2 ci fragman ne zaman gelecek?

 Son Avcı
 ayn orospuçocukları yine geldiler

 Ali Z
 so?

 SARAH BIEBER 3 weeks ago
 Is Icerde not starting today?

 BOT Garnet
 Mert Karadağ eyvallah mert

 Son IQ Bükücü İlber Ortaylı
 SARAH BIEBER Çok güzel ama ingiliçce...

 BOT Garnet
 SARAH BIEBER bu hafta içerde değiliz anam there is no in this week anam

 Süha Kılıçer
 SARAH BIEBER there is no İcerde today :S

 OCA
 Kübra Özdemir offffff ingilizcedeki coolluğu kesssssss fenasın

 Amine Rama 3 weeks ago
 can anyone tell me will have a new series tonight or not please ,,, do you know something about that ? also can someone translate the scene please ?thank you

 Füsun Yılmaz
 No hablas inglés.Habla espanyol amigos.

 Amine Rama
 +Yüzüklerin Efendisi Coşkun thank you soo much

 Yüzüklerin Efendisi Coşkun
 look bro, i call Mert and tell him to me give Celal if he want his real family. Celal think little little the good relation between sarp and the lawyer melek is dangerous then said can kill him if their relation became on love.another scene, mert play with his pencil and said "zurnanin mert degidi ana geldik" error 404 for me. Coskun

 Amine Rama
 +Someone720 thank you

 Akira Adams 3 weeks ago
 Warum ist das in den deutschen Trends?

 Akira Adams
 Pokémon Victini wenn ich hässlich bin, was bist du dann erst? haha meinst du ich bin jetzt verletzt weil ein kleines Pokémon Kind sagt ich bin hässlich? alles klar juckt mich kein Stück aber Kopf hoch. Du kleine arschwixxe hast nur so ne große Fresse weil du anonym bist mit deinen Pokemon du Idiot. ich scheiß drauf was du sagst haha. oha voll schlimm ein kleines Pokémon Kind im Internet sagt ich bin hässlich 😂😂😂😂😂😂 geh spielen oder mach hausaufgaben. ist besser für dich.

 Akira Adams
 Pokémon Victini Und jetzt geh weiter Pokémon spielen du kleines kind

 Akira Adams
 Pokémon Victini Hör Mal Schatz; Ja, ich bin aus meiner Mutter rausgekommen. Du auch, aber aus dem Arsch, Du kleiner Untermensch. Ich bin nicht hässlich und das weiß ich- mein Bild kannst Du doch gar nicht in Groß sehen und selbst wenn - Was interessiert es mich du kleiner Schwanzlutscher. Deine Rechtschreibung ist genauso behindert wie dein beschissenes Woingenau du kleiner Fickfehler. Ich mach nicht einen auf King, aber Du solltest nicht so tun als wärst du älter als 14. Wenn der Hund nicht schneller gewesen wäre dann wäre ich jetzt dein Vater und jetzt lutsch mir die Eier und geh dich bei deiner Mutter ausheulen du Arschmade

 inkling Boy
 Akira Adams Ey was bist du ne Missgeburt. Du brauchst nicht mein Vater zu beleidigen. Du bist auch so dumm, du denkst auch ich wär ein Türke und komme aus Türkei, bin ich nicht also laberst du Bullshid du behindertest Kimd.Dein Vater kann dir helfen zu Vögel, weil du auch nix wert bist Hexe.Bitte Lösch dein Bild so krieg ich Augenkrebs und deine Freunde bestimmt auch. Bestimmt geht immer euer Spiegel kaputt darum holt ihr euch immer ein Spiegel von Teddy. Du denkst auch du wärst hier die King, aber bist für mich Stück Scheiße aus deine Mutter gekommen.Und labere doch über meine "Rechtschreibung". Und du schreibst bestimmt warum ich kein Bild hab, nun ja ich will von niemanden angeschrieben werden.

 P. K. 3 weeks ago
 Warum ist das in den DEUTSCHEN Youtube Trends?!

 P. K.
 Tolgahan Yildirim ne glaube nicht

 furkan arslankurt
 P. K. 😂😃

 Tolgahan Yildirim
 P. K. Hattest du das nicht schonmal gefragt?

 P. K.
 furkan arslankurt alles klar 👋😃

 furkan arslankurt
 P. K. weil türken legenden sind =)

 Orhan Yorulmaz 3 weeks ago
 Ulan biride doğru düzgün yorum yapsın artık bu ne Yaw hep fake hesap

 Kuzey Tekinoğlu
 Alyanak Vay Vay Vay gölgenden kork sen yavşak

 Alyanak Vay Vay Vay
 Minik Duman bırakk minik bırak boşver ağzı olan konuşuyor işte

 Kuzey Tekinoğlu
 Minik Duman hişşş sakızmı eziyon lan caz yapma sikerim belanı haaa✋️

 Minik Duman
 EZİMMİ ALYANAK ?

 Emirhan Yılmaz 3 weeks ago
 Ulan Celal Yeter Fazla oldun artık Adamlarını topla Bağcılarda Buluşuyoruz YANACAKSIN...

 Sıkıcı İnsan
 celalin mahalle bağcılar araştır

 Emirhan Yılmaz
 hasbinallah

 Blue eyes 3 weeks ago
 Sizce Eylem mi güzel yoksa Melekmi

 ertan çetin
 ikisininde gideri var.

 Ali Can
 Eylem

 emily fields
 Blue eyes eylem

 Blue eyes
 bence Eylem

 Dürüst Oyuncu 3 weeks ago
 lanet olsun dostum bu filmde mi yabancı diziden alınmış lan

 Dürüst Oyuncu
 oynamıyorum

 Eray Gürler
 Dürüst Oyuncu tamam woltü gel sonkarakol oda 63

 Dürüst Oyuncu
 her neyse işte filmden almış

 Mahinator44
 diziden alinma degil amerikan filminden filimin adi köstebek

 Davut 2 weeks ago
 Sarp ayağını denk al

 Davut
 Celal Baba can kurban babam

 BRONZZERS Premium
 Evlattt

 Ulvi Ehmedov 3 weeks ago
 Lan yeni bölümü paylaşın bu ne ya

 Bilgi Kainatı
 Ulvi Ehmedov Yeni yıl reklam düzenlemesinden dolayı , dizi haftaya pazartesi 9 ocak yani .

 Aylin Savas 3 weeks ago
 Sizce ne olucak ? SILECEK DIYENLER "-" SILMEYECEK DIYENLER " +" yazsın

 konsol oyun hd h 2
 Aylin Savas +

 İrem Çilingir
 +

 Aylin Savas
 -

 Celal Baba 3 weeks ago
 Meeeertt meeeerttt evlaat bana bunu yapmaaaa

 Celal Baba
 Mert Karadağ evlaaat evlaat pişman olacağın şeyler demeyesin banaa

 Celal Baba
 Ramazan Ölmez miniiiik all bunu evlat bunun işini sen bitiiiir

 Son IQ Bükücü İlber Ortaylı
 Celal Baba Amına koycam kabapçı...!

 Ramazan Ölmez
 Celal Baba Anani sikebilirmiyim ?

 Coşkun 3 weeks ago
 TAK TAK TAKA TAK ! Oglum Mert sana diyorum Celali bitirecek koz ver sana aileni soyliyeyim esek sipasi ! TAK TAK TAKA TAK

 Sarp Yılmaz
 Coşkun merti okadar döversen sana celali verirmi puşt coşkun

 Sinem C. 3 weeks ago
 arkadaşlar bugün 16. bölüm oynamadımı TV de?

 Sinem C.
 öğrendiğim kadarıyla eski bölümü tekrardan oynatmışlar

 kenan Ronaldo
 Mikail S. oynamadi mal

 Miko official
 Sinem C. oynadi

 Nuri Işık 3 weeks ago
 yilbaşı tatiline girmek nedir la ?

 Someone720
 Nuri Işık aynn çok saçma

 Cengiz Oyar 3 weeks ago
 bu hafta yokmu ?

 Cengiz Oyar
 Tamam sagol bilgi icin

 Mert Pehlevan
 Cengiz Oyar yok

 Karim Abidi 3 weeks ago
 Dafuq? Ich kann kein türkisch, wie kam ich auf dieses Video?!

 xxbbxx 42
 Kannst ja mal im Internet mit deutschem untertitel gucken, ist ne Mega Serie ☺

 inkling Boy
 Karim Abidi Fresse

 crafters
 ist in den Trends

 Gökmen Yalçın 3 weeks ago
 sa

 Alihan Ure
 Gökmen Yalçın as

 Mert Karadag 3 weeks ago
 Tak tak taka tak ben bunu tam 20 senedir unutmadim

 Sarp Yılmaz
 Mert Karadag ananı niye unuttun be kardeşim

 FlaschenScopes 3 weeks ago
 Und wieso genau ist sowas in dem Deutschen Trends?

 inkling Boy
 Tolgahan Yildirim Isso xD

 Tolgahan Yildirim
 FlaschenScopes Warum beschwert ihr euch bei dieser Serie immer, aber bei anderen Videos mit anderer Sprache nicht?

 inkling Boy
 FlaschenScopes Fresse ^^

 Samet Okur 3 weeks ago
 16.bölüm niye bu hafta çıkmadı

 Samet Okur
 Furkan Karaca efendim

 Furkan Karaca
 Samet Okur

 Kübra Karadag 3 weeks ago
 Ne Yani 16. bölüm haftaya mi basliyor??

 Ali Can
 Kübra Karadag aynen ya bizde zor geçirdik beklicez mecbur:)

 Kübra Karadag
 Ali Can offff ya 1 haftayi zor gecirdimmmm 😣😣😣

 Ali Can
 Kübra Karadag evet malesef 9ocakta

 Kebapçı Celal 2 weeks ago
 Saaarp Evlat Melek ten uzak dur!

 SW0RM #
 Kebapçı Celal Amini yiyem baba

 Malek Ahmed 3 weeks ago
 Love this show so much from egypt

 Malek Ahmed
 No . but there are websites that translate all the turkish series

i love icerde and kara sevda so much

 Furkan Atak
 Does it broadcasting in Egypt channels ?

 Jonas Buchholz 3 weeks ago
 was macht das in den deutschen trends?

 inkling Boy
 Jonas Buchholz Fresse ^^

 Super Mario 3 weeks ago
 Es ist immer in meinen trends ?! Wtf ?!

 Super Mario
 Pokémon Victini was ist los mit dir ? Würdest du dich wundern wenn eine thailändische sere in den trend simmer wäre ? Das war keineswegs rasistisch gemeint

 inkling Boy
 Super Mario Fresse ^^

 Aksiyon TR 3 weeks ago
 olay büyük beyler

 Hares yildiz 3 weeks ago
 Filim nezaman online gelir?

 Hayallerle Ölüm
 5-6 aya gelir Sorun neudi?

 YOtube 3 weeks ago
 İÇERDE BUGÜN İÇERDE DEĞİLDİ 😂😂😂 new york'tan sevgiler içerde olmak isteyen kanalıma buyursun

 Sarp Yılmaz
 YOtube yok böyle iyiyiz biz 😀

 Eren Terzioğlu 3 weeks ago
 ozel bolumde ne oluo

 Burhan Aydın
 bişey olmuyor. eski bolumlerden parçaları bilreştirmişler özel bölüm diye

 Ana gatke 3 weeks ago
 Wieso ist das bitte in den deutschen Trends?!

 inkling Boy
 Ana gatke ja sorry aber das regt so auf jeder fragt das... das ist doch klar so ne dumme Frage zu stellen

 Ana gatke
 Pokémon Victini
Das ist mir ja klar, findest du deine Reaktion doch nicht ein bisschen übertrieben. Ich selbst bin Russin und würde mich aber trotzdem darüber beschweren, wenn ein russisches Video in den Trends auftauchen würde. Ich habe mir persönlich auch extra einen russischen Acc zugelegt, weil ich auch die türkischen Videos in den Trends nicht besonders prickelnd finde.

 inkling Boy
 Ana gatke du meinst aggressiv ."
Denk mal nach, in Deutschland leben doch viele Ausländer und, viele Türken.Und der Trailer ist in Türkisch, fällt dir was auf [{(?)}]

 Ana gatke
 Pokémon Victini
Kannst du mir mal bitte erklären, wieso dich das so angreift?

 inkling Boy
 Ana gatke Fresse ! heul dann leise

 rofelkopter hans 3 weeks ago
 İçerde 16. Bölüm Fragman raus aus den DEUTSCHEN TRENDS !!!

 Hilal Tr.
 rofelkopter hans Was habt ihr dagegen wenn es in den Trends ist warum regt es euch so auf ihr wisst nichtmal was das ist und bezeichnet es als Scheisse. Wenn es euch nicht passt dann ignoriert es einfach jedes mal das Selbe "Warum ist das in den Deutschen Trends " habt ihr Pech es ist halt ne beliebte türkische Serie.

 rofelkopter hans
 Immer dieser Scheiß

 SEFA KÖSE 3 weeks ago
 https://parabahcesi.com/?ref=22384 oyun oynayarak günde 10 15 tl kazanmak mümkün yatırım yapmadan . Ve günde 3-4 kere girip bahçenizi düzenlemeniz yeterli .

 yigit aydin
 SEFA KÖSE ülke elden gidiyor

 Layla AlR 3 weeks ago
 ياربيييييه حماااااس 😍
ان شاء الله تكون احلى من حلقة ١٥😪
واتمنى انهم مايمططون الحلقات😤😤
وشكرا

 İSTİKLAL
 amin

 Layla AlR
 Mahmoud Ziyadah ان شاء الله 😌💜

 Mahmoud Ziyadah
 Allah Karem ششكرا بدنا نصبر ليترجموو 😉

 Layla AlR
 والله مادري ، بس اللي فهمته ان مارت شاف صرب بالفيديو واستغرب اتوقع ماراح يفهم ليش هو معاهم 🤷🏻‍♀️، وجلال انقهر من صرب يوم قابلته ملك

 Mahmoud Ziyadah
 😓😓 طيب شو حكوو 😣😣

 iheb messaoudi 3 weeks ago
 arkadaslar!!!!! bu ne yaa nerdeee bolum 16??? nerdee

 yigit aydin
 iheb messaoudi ülke elden gidiyor

 Yunus METE 3 weeks ago
 SİFİR BİR i izlemenizi tavsiye ediyorum youtubeye SİFİR BİR 1.BÖLÜM yazın çıkar hayran kalacaksınız içerde den bile daha güzel izleyen kendine küfür etcek daha önce nasıl boyle bi diziyi izlemedim diye ne ararsan var izleyin beyenmezseniz bu yorumun altina istediginizi yazın

 Enver kayas
 Yunus METE sıfır bir i zaten takip ediyorum ama 2. Sezondan fazla zevk alamadım doğru düzgün bir dizi yok ki oturim izleyim. Aşk dizilerine zaten bi ton sövüyorum.

 Yunus METE
 Enver kayas kardeşim içerde dizisine milyonlar harcanmıştır ama Sıfır bir ise harcama olmuyo oyuncular belki ot parasina oynuyodur o tarz yatırıma gore tüm filmlerden iyi yani tv de bi ton boktan ask filmleri var ama Sıfır bir dizisini 1 bölümden başlayıp tüm bölümlerini izlersen gayet iyi anlicaksin ne demek istedigimi içerde ye bak yavaş yavaş sapitmaya basladilar artik neler oldugunu insan anliyabiliyor pek bi keyfi kalmadı gibi

 Enver kayas
 Yunus METE bakma içerde de o kadar iyi değil çok açık var tesadüf üstüne tesadüf

 Enver kayas
 Yunus METE evet

 Yunus METE
 Enver kayas bastan sona izledin mi dizi yi peki

 TheMauri 3 weeks ago
 WARUM IST DIESE KACKE IMMER IN UNSEREN TRENDS?????????? DAS WILL DOCH KEIN DEUTSCHER GUCKEN

 Tolgahan Yildirim
 TheMauri Kein Grund in Capps zu schreiben oder sehe ich das anders?
Außerdem wird diese Frage so oft gestellt, dass man denken kann, dass es ein Gag ist. Deswegen nervt es ein wenig. ;)

 Hilal Tr.
 TheMauri In Deutschland leben aber nicht nur Deutsche mein lieber :)

 المعلم عباس abas usta hd 3 weeks ago
 الكل توقع صرب راح بيهه بس ما راح يصير شي لتخافون 😆

 المعلم عباس abas usta hd
 Robe ss_84 بسبب اعياد الميلاد اغلب المسلسلات متنعرض هذا الأسبوع

 Robe ss_84
 المعلم عباس abas usta hd ليه طيب تأجلت ؟

 GWAN NASSAN
 اي والله

 المعلم عباس abas usta hd
 Robe ss_84 اليوم ماكو حلقة تأجلت للاثنين القادم

 Robe ss_84
 المعلم عباس abas usta hd متى الحلقهه؟ يعني مو اليوم

 asTRaL m0d3 3 weeks ago
 Bence geçen hafta dizideki oeyunculardan birisi Reinada eglenıyodu oyüzden verilmedi
Bensu SORAL OLABİLİR

 Talha Çalışkan
 kardeş bilmiyor olabilirsin söyleyeyim, yılın ilk haftası hiçbir kanalda yüksek maliyetli( genelde bütün diziler,programlar) verilmez. Bunun nedeni reklam anlaşmalarının tekrarlanması sürecidir. Malum olaydan önce de belliydi bu, yalan yanlış düşünmeyin düşünüyosanız da böyle bilmeden dile getirip insanları yanlış düşünceye sevk etmeyin. Sevgiler...

 Füsun Yılmaz 3 weeks ago
 BENİ SEVEN BEĞENSİN BAKALIM <3

 Füsun Yılmaz
 m

 Füsun Yılmaz
 abone olsun bide bakalıö

 Tüpçü Fikret 3 weeks ago
 16. BÖLÜM NEDEN GELMEDİ BUGÜN SALI GELMESİ LAZIMDI

 Selen Demir
 çakma team bu hafta bolum yoktu